Menswear Inspiration from the Streets of Lagos Nigeria

Hey Everyone!
Happy New Week! Our Menswear Inspiration Post today is gotten directly from the Streets of Lagos, Nigeria.

We had just finished the Mid Day Celebration of Mass and I was on my way home when I stumbled upon Tochi. His style is something that caught my eye as unique. I knew immediately I had to take some shots; though impromptu as I wasn't with my camera(Lord knows I need to start carrying that thing everywhere). He has a great personality as well.

I love how he was able to incorporate African prints aka Ankara into his shirt, and, shorts. His style is definitely laid back casual and out of the ordinary, as most Nigerian Men aren't excited about wearing shorts this length.
His Sunnies were on point, also, I feel that his backpack gave the entire look that Masculine on the go look.

I hope you are enjoying your day. What do you think of his attire?

That's all for today guys. See you next week Monday :)
By the way, I publish posts here on Industry Spotlights Wednesdays, and, Brand Tips here on Saturdays. So do drop by on those days to see those posts. You are welcome to include your own 2 cents(opinions) in the comment area below, and I will get back to you.

This blog is founded on Deuteronomy 28:13.



GERMAN TRANSLATION

Hallo alle miteinander!
Frohe neue Woche! Unsere Herren Inspiration Post heute direkt aus den Straßen von Lagos, Nigeria bekommen.
Wir hatten gerade die Mid Day Feier der Messe, und ich war auf dem Weg nach Hause, als ich auf Tochi gestolpert. Sein Stil ist etwas, das mein Auge, einzigartig gefangen. Ich wusste sofort, hatte ich ein paar Fotos zu machen; obwohl improvisierte, da ich nicht mit meiner Kamera war (Herr weiß, ich brauche das Ding zu starten überall tragen). Er hat eine große Persönlichkeit als auch.

Ich liebe, wie er war in der Lage afrikanische Motive aka Ankara in sein Hemd zu übernehmen, und Shorts. Sein Stil ist definitiv entspannt lässig und aus dem Üblichen, da die meisten Nigerianer Männer sind nicht begeistert über Shorts diese Länge zu tragen.
Seine Sunnies waren auf den Punkt, auch, glaube ich, dass sein Rucksack den gesamten Look, Masculine auf dem Sprung sehen gab.

Ich hoffe, dass Sie Ihren Tag genießen. Was denken Sie über seine Kleidung?
Das ist alles für heute Jungs. Wir sehen uns Montag nächste Woche :)
By the way, veröffentliche ich Beiträge hier für Industrie Spotlights mittwochs und, Marke Tipps hier am Samstag. Also fallen an diesen Tagen durch, um diese Beiträge zu sehen. Sie sind herzlich eingeladen, Ihre eigenen 2 Cent (Meinungen) im Kommentarbereich unten zu machen, und ich werde Ihnen in Verbindung.

Dieser Blog ist auf Deuteronomium 28,13 gegründet.

Comments